sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Mitä tahdon

Olen alkanut jo vähän tietää mitä tahdon
tai ainakin tiedän mitä en tahdo
ja ettei ole väärin vaikka tahdon tai en
eikä siihen tarvita kenenkään lupaa

ja tiedän etten aina tiedä mitä sinä tahdot
että ehkä ennen luulin tietäväni
ja luulin tekeväni sitä mitä sinä tahdot
mutta kuinka olisin voinut kun en tiennyt itsekään

mitä tahdon

ja niin sinä kerran kysyit, mitä minä tahdon
ja minä siihen, että sitä mitä sinä tahdot
mutta se ei riittänyt sinulle
et päästänyt minua niin
vaan houkuttelit ensin
etsimään, selvittämään

mitä minä tahdon










1 kommentti:

  1. Voi Elina minkä teit! Olen ahmimalla lukenut runojasi, toinen toisensa perään. Minä rakastan niitä! Ne puhuttelevat! Ne riisuvat aseista! Ne maalailevat elämää ja hapuilevat tuntematonta. Ne tuntuvat. Ne resonoivat.
    KIITOS SINULLE RUNOISTASI! ❤
    Jatkan lukemista...

    VastaaPoista