sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Vieläkö rakastat minua

-rubiinihääparille-

Vieläkö rakastat minua, vieläkö niin kuin silloin
kun yhteistä tietä me lähdimme kulkemaan
haaveillen hulluja illoin 

Vieläkö rakastat minua, vieläkö niin kuin silloin
kun reittimme helppo ei ollutkaan
vaan johtikin kyyneliin

Enkä minäkään ole kuin puoliksi sama
tällä matkalla muuttunut olen
ovat syksyiset sateet ja talvien pakkaset
pintani karhentaneet
 

Etkä sinäkään ole kuin puoliksi sama
tällä matkalla muuttunut olet
ovat valoisat keväät ja kesien helteet
meidät yhdeksi kasvattaneet
 
Vieläkö rakastat minua, vieläkö niin kuin silloin
katselet kanssani kirkkaita aamuja
nukahdat viereeni illoin

Vieläkö rakastat minua, vieläkö niin kuin silloin
huomaatko elämän ihmeitä ihailla
tarttua haasteisiin





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti