sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Onnellinen loppu

Tapaan katsella usein ennakolta elokuvia
sellaisia yksityisiä myöhäisillan ilmaisnäytöksiä
joita heijastetaan teräväpiirrolla silmäluomieni alla

dialogit ovat kovin todentuntuisia
juonenkaari toimii ja koukuttaakin
ja minä itse saan olla niissä aina tähti

mutta tarinalla on usein onneton loppu:
rakkaus loppuu
rahat loppuu
viimeiseksi loppuu ruoka
ja siihen se elokuva sitten tylysti loppuukin

ja niin minä melkein itken itseni tähden
sillä niin vaikuttunut olen
omasta kovasta kohtalostani
(hieman toki iloitsen laihtumisesta)

Mutta kuka outo tuollaisia kertomuksia oikein kirjoittaa
ja kuka hullu on antanut luvan näyttää niitä
minun näyttämölläni, minun ajallani

täst edes on varmaankin seulottava tarkemmin uutuudet
enkä kelpuuta jokaista tulokasta levitykseen
jätän myös keskikohdan tyystin katsomatta

sillä minun tarinallani on onnellinen loppu!
siinä rakkaus riittää
rahat riittää
ja ruokaakin on juuri sopivasti






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti