sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Minä tarvitsen sinua nyt

Minä tarvitsen sinua nyt
niin kuin nääntyvä tarvitsee vettä
niin kuin kipeä kaipaa lohduttajaa
niin kuin syytetty ymmärtäjää

minä tarvitsen sinua nyt
niin kuin myrsky tarvitsee tyyntä
niin kuin levoton tuuli rauhoittajaa

niin kuin viluinen lämmittäjää
 

Minä tarvitsen sinua
vieläkin enemmän
kuin tätä puhdasta ilmaa
juuri niin paljon
ja vieläkin enemmän
tarvitsen sinua nyt


Minä tarvitsen sinua nyt
niin kuin hukkaan kulkenut tietä
niin kuin yksin jäänyt ystävää
niin kuin hylätty löytäjää

minä tarvitsen sinua nyt
niin kuin tyhjä tarvitsee täyttä
niin kuin väsynyt vierelle rohkaisijaa
niin kuin neuvoton opastajaa


Minä tarvitsen sinua
vieläkin enemmän
kuin tätä puhdasta ilmaa
juuri niin paljon
ja vieläkin enemmän
tarvitsen sinua nyt







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti